2019. augusztus 20., kedd

Łökd ide a Łét!

Végre minden összeállt. Guríthatod, utalhatod, vagy akár adhatsz beszedési megbízást. Ha kell, a képviselőm minden héten, az általad választott nap, általad választott órájában felkeres Téged az általad megadott helyen. Ott lesz. Mindig. Persze ajánlom, hogy Te is legyél ott. Nem szeretnék csalódni... Vagy máshogy szeretnéd? Havonta? Évi egy összegben? Bejegyzésenként? Csak rajtad múlik. Előre, utólag vagy részletekben? Van valami értékes cserealapod, vagy hagysz valamit zálogban? Mindenkinek megtaláljuk a megfelelő megoldást. 

Volt aki úgy döntött, hogy részvényekkel és osztalékkal fizet. Tudjad ilyenkor, hogy a részvénycsomag fele nem elég. Egyébként nekem mindegy. Van aki szeret mosogatni. A partik után van erre is bőven szükség, elkél a szorgos segítség. Én nem a blog bevételeiből élek, nagyvonalú vagyok, csak a Te javadat akarom...


Rossz nyelvek, iparági versenytársak szerint én már csak a pénzért csinálom, de ne higyj nekik! A lényeges kérdés az, hogy Te hogyan keveredtél ide? Erre koncentrálj,  fókuszálj csak magadra. 



Talán hiszel az örök élet elixírjében? Vagy csak tudod, hogy az egyetlen és mindenekfelett való igazságot sosem találod meg máshol? Érdekel az öt bűvös szám? A kérdésedre (amit senki sem válaszolt meg eddig, igaz?) én tudom a választ. A Łét nagy kérdései, a világbéke, meg minden...  Persze mielőtt feltennéd azt a bizonyos kérdést, térjünk vissza a tárgyra. Łökd ide a Łét! Készpénzt is elfogadok, de csakis az 500 Ft-os címletet, százasával kötegelve, 73 kilós egységcsomagokban. A szállításhoz szükséges műanyagraklapról az első alkalommal átvételi elismervényt kapsz, legközelebb meg adok csereraklapot. Én nem foglak lehúzni. Kérdezz nyugodtan, látom nem érted.

  1. Miért műanyagraklap? Mert könnyen tisztítható, többször felhasználható és szép örökzöld.
  2. Miért ötszázas bankó? Mert tetszik az új 500 Ft-os bankjegy.  
  3. Miért tetszik? Mert az 500 Ft-oson rajta van bombahoppa.
  4. Hol van rajta bombahoppa? Nézd csak meg jobban, mikroírással, hamisítás elleni védelemként. 

Tudom, hogy tudod, hogy mindenki tudja, hogy van rajta vízjel, hologram, fémszál és az összes szokásos praktika. Miért ne tudnád? De arról eddig nem tudtál, hogy a v4b rövidítést már én tetettem bele. Szerencsére jó kapcsolatokat ápolok Matolcsy Gyurival (is), így egy közös barbecue alkalmával, amikor azt fejtegette, hogy bombahoppa sok kreatív ötlettel támogathatná a Magyar Nemzeti Bankot, csak egy kis szívességet kértem cserébe. Valamit valamiért. Semmi jónak nem vagyok elrontója.



vote4bombahoppa

Matolcsy György is bombahoppát választotta. Ennek örömére jó nagy tűzijátékot szerveztünk Budapesten. Remélem tetszett!



N.B.: Tudom, hogy azért olvasod ezt a bejegyzést, mert választ keresel a Pénzt vagy életet dilemmára, ezért nem titkolózok tovább, a megoldást megtalálod itt.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése