2019. július 5., péntek

bombahoppa a Vadnyugaton



Bátor cowboy csikó iszik nagyfaterral a csehóban. 
– Te nagyfater mit tegyek, hogy én legyek a Vadnyugaton a legjobb mesterlövész? 
– Hát fiam, többek között az övedet kicsit ferdítsd el, hogy jobban kézreálljon a revolver. 
Csikánó igazít, előkapja a pisztolyt és ellövi a zongorista nyakkendőjét. 
– Látod nagyfater, most már én vagyok a legjobb lövész!
– Nem fiam, még nem, vágd csak ki a pisztolytáska tetejét, hogy a kakas ne akadjon bele. 
A srác kivág, fegyvert előránt és lelövi a zongorista fejéről a kalapot. 
– Már biztos én vagyok a legjobb lövész, igaz, nagyfater?
– Még mindig nem. Fiam, most menj ki, az ajtó mellett jobbra van egy hordó bölényzsír, mártsd bele a coltodat. 
– Csak a csövét vagy a markolatát is? 
– Hát az egészet, jó alaposan nyomd bele. 
– De akkor már tényleg én leszek a legjobb mesterlövész? 
– Nem fiam, azt most inkább hanyagoljuk, viszont ha feláll bombahoppa a zongorától és feldugja a seggedbe a saját hatlövetűdet, nem fog fájni annyira...



N.B.: természetesen a Vadnyugat legjobb lövésze bombahoppa. Volt. Van. Lesz. bombahoppa idősíkokkal nem foglalkozik.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése