2023. december 4., hétfő

Minden most kezdődik el

Tisztelt Olvasók, Juventinók és kedves Endre!

Ünnepélyesen bejelentem, hogy törzshelyemet áthelyeztem a Grande Moggi blogra!

Amit itt már nem írok meg, ezentúl azt ott írom meg. A stílus változatlan, de a téma leginkább Juventus. Szerzőtársaim Tigris Willis, VecchiaMonteCalcio és mardel.

Én, mint mindig, a fiktív tartalmak felelőse vagyok. 

És, kedves Frady Endre, a rímfelelős posztot is elvállaltam. Ennek megfelelően többek között olyan remekművek hagyták el klaviatúrámat, mint a Mese a szemétdombról, a 10 perc alatt, amíg nyúlmájat sütöttem, vagy a Margó. Említésre érdemesek még a Szentivánéji Rémálom és a Trash 4 Sevilla költemények.

Természetesen a fentieken túl számtalan prózai szerzemény gondoskodik a konstans szórakoztatásról és nem csak bombahoppa, hanem a szerzőtársai is remekelnek.

Jó szórakozást kívánok, várlak Titeket odaát.

Őszinte hívetek, 

                                 bombahoppa





2 megjegyzés:

  1. Támadhatnak harci legyek,
    Utamba állhatnak hegyek,
    Rám eshetnek marhaszegyek,
    Ama blogra mégis megyek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várunk örömmel odaát,
      Osszál ott is ideát!
      :)

      Törlés