2020. június 26., péntek

Szép nyári nap


Érezd jól magad Kft.


Tudtuk. Terveztük. "Egyszer egy szép napon..." fogadkoztunk. Hittünk benne. Bíztunk magunkban. Ez néha nehéz volt, de elűztük a kételyt. Mindig. Ott üldögélt a vállunkon, de elhesegettük. Ha mindent beleadunk, akkor is tudjuk, hogy vannak dolgok, amik nem rajtunk múlnak. Nem elégedünk meg a félsikerrel, nem, nem, soha! A pohár nem elég, ha csak félig van tele. Mi beleadunk száz százalékot, és mégis csak néha kilencven jön át, néha csak kevesebb. De ilyenkor mellénk áll bombahoppa, és segít a sors láthatatlan keze. 

Tovaszállt a júniusi monszun, és magával vitte a viharfelhőket. A bolonyait instant toltuk, és a sör is lehetett langyos, a hőség hétfőn még váratott magára. De szerda este kiegyenesedett minden, és keretbe foglalta a Juventus által bemutatott célfutballt. Mi hétfőn bezsákoltuk a három pontot, és nyugodtan szundikálhattunk a második félidőben. Szerdán a visszapillantóban még láthattuk, ahogy a maffia fullajtárjai lemaradnak és bottal ütik a nyomunkat. Azt is láthattuk, hogy egy világoskék Ifának türelmetlenül tapossa a sofőr a gázt, de felcsapódik a motorháztető, és a gép félreáll füstöt eregetve. Láthattuk volna. Én inkább a biztos előny tudatában, tojva az izgalmakra nyugovóra tértem. Nem baj, ha idén nem látok Lazio meccset, az Atalanta meg gyengén muzsikál. Tévedtem, a kedvenc kék-fekete csapatunk fordított, és én ezt már csak reggel, a híreket böngészve tudtam meg.

Serie A, 2019-20, 27. forduló: A Juventus nyert. Az Inter döntetlenezett. A Lazio kikapott. 

Ez egy szép nyári nap. Süt a nap, csicseregnek a madarak, és mi négy pont előnnyel várjuk a Leccét péntek este. Szép este lesz, nem lesz semmi izgalom. Valószínűleg megint átalszom a második félidőt. 


Frissítés 23:56-kor:
N.B.: A Juventus négy góllal nyert, és nem is aludtam el. Ez tényleg egy szép, nyári este.




2 megjegyzés:

  1. Én sajnos csak az Internazionálét tudom elénekelni, a Juventust nem... :)
    S ha már Juventus... Melyik droid a kakukktojás?
    a., R2D2
    b., 3CPO
    c., BB8
    d., CR7
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kérdés jó, a válaszlehetőségek hiányosak.

      A helyes válasz az e, vagyis v4b!

      :)

      Törlés